Reklamkampanj som hyllar ljus
2023-02-24
Tillsammans med Annell har vi på Holy Moly utvecklat ett annonskoncept som hyllar ljuset och dess påverkan på oss människor. Annell, som är ett väletablerat företag som specialiserar sig på ljuslösningar för både inomhus- och utomhusbruk, har historiskt sett alltid kört taktisk marknadsföring. Konceptet "När skärmen släcks tänds fantasin" fokuserar på hur fantasi och kreativitet kan tändas när ljuset slås på. Med detta koncept försöker vi skapa en positiv reaktion hos betraktaren och på så vis skapa igenkänning för Annell som varumärke. Dessutom lyfter konceptet ett problem som vi alla kan relatera till – för mycket skärmtid.
VD på Annell, Jonas Annell, är mycket nöjd med samarbetet och konceptet som har utvecklats: "Vi är otroligt nöjda med det koncept som vi har skapat tillsammans med kreatörerna på Holy Moly. Vi tror att det här konceptet kommer att inspirera människor att uppleva och tänka på ljus och belysning på ett helt nytt sätt".
Annonskonceptet kommer att lanseras i en serie annonser på olika medieplattformar, inklusive sociala medier och tryckta publikationer. Tillsammans med Annell hoppas vi på Holy Moly att detta koncept kommer att inspirera människor att uppleva mer ljus och kreativa stunder i sin vardag.