Långsiktig fastighetsutveckling för hållbar samhällsutveckling

Hemmaplan får en ny identitet (kommer snart)

Ett progressivt fastighetsbolag får ny identitet.

Vi tog fram en ny varumärkesidentitet och hemsida för Hemmaplan, ett fastighetsbolag som investerar i undervärderade centrumfastigheter och gör sociala satsningar för att skapa jobb och utbildning. Hemmaplan äger Gottsunda och Rosengård Centrum. Vi använde puls som symbol för mänsklighet och liv, och infinity-tecknet för att visa sambandet mellan fastighets- och samhällsutveckling. Varumärket är faktabaserat med infografik och tydlig progression, och kombinerar robusthet och förtroende med livfullhet och människocentrering för att inspirera branschen.

Vill du jobba med oss?

Boka en 30-minuters konsultation och ta reda på hur vi kan hjälpa ditt företag att växa och se bra ut. Du kan också ringa +46 (0)8 97 28 88 eller skicka ett mail till hello@holymoly.se

Boka möte